
§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Właścicielem sklepu internetowego ALL4U jest:
Joanna Karpińska e-life wpisana do CEDiG, nr NIP 9551934341, nr REGON 812618119, zwanym dalej Sprzedającym. - Sprzedający za pośrednictwem Witryny prowadzi sklep internetowy, zwany dalej Sklepem, w którym oferuje sprzedaż towarów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Zasady korzystania ze Sklepu określa niniejszy regulamin, dalej zwany Regulaminem. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest dokumentem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r poz. 1422 tj. ze zm.).
- Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2 DEFINICJE
- Konsument - Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu ALL4U czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kupujący - każdy podmiot dokonujący zakupu za pośrednictwem sklepu, w tym użytkownik, który dokonał przedniego założenia konta w Sklepie
- Sprzedający - Joanna Karpińska e-life z siedzibą: Jasna Rola 42/46, 61-609 Poznań, nr REGON 812618119, nr NIP 9551934341.
- Sklep: serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://www.all4u.com.pl
- Administrator - Joanna Karpińska e-life z siedzibą: Jasna Rola 42/46, 61-609 Poznań, nr REGON 812618119, nr NIP 9551934341.
§ 3 KONTAKT
- Adres / siedziba przedsiębiorstwa: Joanna Karpińska e-life, ul. Jasna Rola 42/46, 61-609 Poznań.
- Adres poczty elektronicznej: kontakt@all4u.com.pl
- Nr telefonu: 510 258 697
- Kupujący może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie. Mailowo w każdej chwili, telefonicznie od pn do pt w godzinach 09:00-18:00 oraz w sobotę 10:00-14:00.
§ 4 INFORMACJE WSTĘPNE
- Ceny podane w Sklepie są zdefiniowane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Na osatczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazany na stronach Sklepu.
§ 5 REJESTRACJA KONTA W WITRYNIE
- Składanie Zamówień możliwe jest również bez uprzedniej rejestracji konta w Sklepie.
- Rejestracja konta przez użytkownika polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym w Sklepie następujących informacji:
- loginu oraz adresu poczty elektronicznej i hasła,
- danych niezbędnych do realizacji składanych Zamówień,
- Oświadczenia o akceptacji Regulaminu i wyborze przycisku „zarejestruj się”,
- Warunkiem dokonania Rejestracji jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach opisanych w Regulaminie.
- W wyniku przeprowadzonej rejestracji, użytkownikowi przyporządkowane zostaje konto, umożliwiające identyfikację czynności podejmowanych przez użytkownika za pośrednictwem Sklepu, w tym składanie zamówień w Sklepie. W ramach utworzonego uprzednio konta, Klient ma możliwość wpisania dodatkowych danych, których uzupełnienie jest dobrowolne, np. wskazania adresów dostawy Zamówień i opcjonalnie danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.
- Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego konta loginu oraz hasła. Hasło należy zachować w tajemnicy i chronić przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
- Sprzedający udostępnia możliwość usunięcia konta w każdym czasie, poprzez przesłanie stosownego żądania na adres Usługodawcy kontakt@all4u.com.pl. Rezygnacja z konta nie ma wpływu na realizację złożonych Zamówień potwierdzonych przez Usługodawcę (doszło do zawarcia umowy, co nie pozbawia Konsumenta prawa do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w Regulaminie).
- Sprzedający może czasowo zawiesić dostęp do konta, lub wypowiedzieć dostęp do konta użytkownikowi z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia (informując go o tym mailowo), w razie stwierdzenia wykorzystania konta w sposób sprzeczny z Regulaminem lub niezgodnie z jego przeznaczeniem.
§ 6 ZAMÓWIENIA
- Zamówienie stanowi złożone przez Kupującego w formie elektronicznej z wykorzystaniem sieci Internet i funkcji Witryny oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów spośród aktualnie dostępnych w Sklepie i prezentowanych w Witrynie za cenę stanowiącą sumę cen wybranych towarów oraz kosztów dostawy.
- Zamówienie może zostać złożone przez Kupującego poprzez Witrynę, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Wybór towarów do Zamówienia dokonywany jest poprzez dodanie ich do listy zakupów – koszyka. W każdym czasie możliwe jest zweryfikowanie jego (koszyka) zawartości.
- Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka, Kupujący wybiera przycisk ”PRZEJDŹ DO KASY” i następnie dokonuje wyboru adresu, sposobu dostawy oraz sposobu płatności. Klient kończy składać Zamówienie z chwilą wciśnięcia przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, które następnie jest przekazywane do potwierdzenia Sprzedającemu.
- Jeżeli Kupujący dokonuje Zamówienia jako gość Witryny (tj. bez Rejestracji), przed wciśnięciem przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Regulaminie.
- Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, Kupujący ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w koszyku, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub wystawienia faktury.
- Sprzedający w toku prezentowania towarów w Witrynie i procesu składania Zamówienia, jednakże najpóźniej przed wciśnięciem przez Kupującego przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, poinformuje Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:
- głównych cechach świadczenia, w tym towaru,
- swoich danych identyfikujących, w szczególności o nazwie, adresie, numerze telefonu przedsiębiorstwa, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany,
- adresie pod którym Konsument może składać reklamacje,
- łącznej cenie obejmującej wszystkie składniki, a w szczególności podatki, koszty przesyłki oraz sposobie i terminie zapłaty
- sposobie i terminie dostawy Zamówienia oraz procedurze reklamacyjnej,
- sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o treści formularza odstąpienia od umowy i pouczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość,
- obowiązku dostarczenia przez Sprzedającego towarów bez wad,
- istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
- możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
- Sprzedający potwierdzi Zamówienie złożone przez Kupującego, poprzez wskazanie za pośrednictwem Witryny po wyborze przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” oraz odrębnie w wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres Kupującego, danych Zamówienia, w postaci:
- Danych Sprzedającego, w tym numerze telefonu i adresie poczty elektronicznej Sprzedającego,
- Danych Kupującego,
- Numeru Zamówienia,
- Listy towarów będących przedmiotem Zamówienia, wraz z cenami jednostkowymi,
- Kwoty łącznej netto oraz brutto oraz wybrany sposób i termin zapłaty,
- Informacji o prawie odstąpienia od umowy, w tym kosztach zwrotu przedmiotu transakcji,
- Kupujący w procesie składania Zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. nr 177 poz. 1054 ze zm.).
- Potwierdzenie złożenia Zamówienia zawierać będzie odnośnik do usługi umożliwiającej dokonanie płatności online.
- Sklep może kontaktować się z Kupującym telefonicznie lub mailowo w związku ze złożeniem lub realizacją Zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, Kupujący może skontaktować się ze Sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem kontakt@all4u.com.pl, w treści wiadomości podając numer Zamówienia.
- Zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Kupującego w Zamówieniu.
§ 7 DOSTĘPNE METODY PŁATNOŚCI / WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Kupujący powinien zapłacić Sprzedającemu za zakupiony towar w maksymalnym terminie 7 dni lub w momencie dostarczenia towaru – w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
- Podmiotem świadczącym usługę płatności elektronicznych jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie.
- Kupujący może skorzystać z następujących form płatności:
- Przelewem na rachunek Sprzedającego w mBank: 78 1140 2004 0000 3402 7662 3557
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- Szybki przelew (PayByLink)
- Za pobraniem - przy dostawie towaru,
- Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
- Zamówiony towar jest wysłany przez Sprzedającego w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Kupującego podczas składania zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia wynosi średnio 24 godziny od daty zaksięgowania wpłaty środków należnych za zamówienie wraz z kosztem dostawy (o ile jest wymagany).
- Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski lub innego kraju w ramach EU (zgodnie z obowiązującym na Stronie cennikiem dostawy).
- W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego.
§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) dotyczących odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Niezależnie od tych przepisów Sklep umożliwia dokonanie zwrotu, odstąpienie od transakcji w ciągu 21 dni od dnia otrzymania rzeczy.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych kontaktowych Sprzedającego podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego w Sklepie, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta w zakresie wykonania prawa do odstąpienia od umowy,
- Zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z realizowanym zwrotem;
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego,
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
- Konsument powinien odesłać towar na adres Sprzedającego podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
- W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 9 REKLAMACJE I GWARANCJA
- Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy.
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
- Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za zasadne.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedającego wskazany w §2 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
§ 10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROZSZCZEŃ
- Konsument ma możliwość skorzystania z następujących instrumentów:
- Mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,
- Pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
§ 11 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Przedsiębiorca Joanna Karpińska e-life z siedzibą w Poznaniu pod adresem ul. Jasna Rola 42/46, 61-609 Poznań, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, REGON 812618119, NIP 9551934341.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Sprzedającego.
- Inspektorem ochrony danych w Serwisie jest Pan Wojciech Bednarski, adres e-mail: kontakt@all4u.com.pl.
- Podane przez Kupującego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu:
- Świadczenia Usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie,
- Rozliczenia płatności za Usługi,
- Dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za produkty / usługi,
- O ile Użytkownik wyraził zgodę w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji o produktach / usługach Sklepu (cel marketingowy/newsletter),
- Tworzenia zestawień, analiz i statystyk,
- Weryfikacji wiarygodności płatniczej,
- Obsługi reklamacji i zgłoszeń dotyczących realizacji zamówienia,
- Wsparcia technicznego,
- Prowadzenia rozliczeń finansowych, w tym wystawienia dokumentów księgowych,
- Administrator jest uprawniony do przekazywania danych osobowych Kupującego podmiotom trzecim (zwanych dalej: Podwykonawcami Sklepu). W związku z tym przedmiotowe dane osobowe mogą być przekazane Podwykonawcom Sklepu na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Sklepem a Podwykonawcami Sklepu. Administrator jest zobowiązany do przekazywania danych osobowych Kupującego na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na żądanie uprawnionych sądów, organów i instytucji.
- Dane osobowe Kupującego, co do zasady nie są przekazywane poza obszar EOG. Przekazanie danych osobowych Kupującego poza obszar EOG może jednak nastąpić, gdy będzie to konieczne w celu zrealizowania zamówionej usługi, w tym sytuacji, gdy realizacja usługi będzie wymagała udziału Podwykonawców Sklepu posiadających siedziby poza obszarem EOG.
- Dane osobowe Kupującego będą przechowywane przez okres trwania zawartej przez ze Sklepem umowy o świadczenie usług oferowanych przez Sklep, w związku z którą przedmiotowe dane osobowe są przetwarzane, a po tym okresie do dnia upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej ze Sklepem umowy o świadczenie usług oferowanych przez Sklep. Natomiast dane osobowe Kupującego utrwalone w dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa, w tym przepisach podatkowych.
- Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO i innych przepisów prawa, Kupujący posiada prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Kupującego zgody.
- Kupujący ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO, gdy uzna, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.
- W zakresie niezbędnym do wykonania zawartej przez Kupującego ze Sklepem umowy o świadczenie usług oferowanych przez Sklep, a także w zakresie niezbędnym do podjęcia przez Sklep działań na żądanie Kupującego oraz w zakresie niezbędnym do wypełnienia przez Sklep ciążącego na Sklepie obowiązku prawnego – przetwarzanie danych osobowych następuje na podstawie przepisów prawa tj. art. 6 ust. 1 lit. b) oraz lit. c) RODO, bez konieczności wyrażenia przez Kupującego zgody na przetwarzanie danych osobowych. W pozostałym zakresie podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne. Natomiast w zakresie w jakim zgoda na przetwarzanie danych osobowych została wyrażona przez Kupującego wyłącznie w celach marketingowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa wyrażenia zgody lub cofnięcie zgody uniemożliwi Sklepowi informowanie Kupującego o nowych ofertach i promocjach.
- Kupujący może podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu, jeśli uprawnia Nas do tego obowiązujący przepis prawa lub uprzednio Kupujący wyrazi na to zgodę.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. z późniejszymi zmianami.
- Umowa kupna-sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
- Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Joanna Karpińska e-life i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Joanna Karpińska e-life.
Aktualizacja: 20.05.2020
Joanna Karpińska e-life

Bezpieczne pakowanie
Każde zamówienie pakujemy w dopasowane kartony
i zabezpieczamy na trudy podróży.
Szybka wysyłka
Produkty zamówione w dni robocze do 13:00
będą u Ciebie już następnego dnia.
+48 510 258 697
Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz. 09:00 - 18:00
7 dni w tygodniu.
21 dni na zwrot
Zamówione produkty bez problemu możesz zwrócić
21 dni od daty dostawy.